Търсене
0
Количка
До -30%

Бебешка Рамка за снимки в Розово

  • Код на продукта : 12120356

  • Промо цена

    4.80лв.

    Цена

    6.00лв.

    Спести

    20%






Сподели:

Рамка за снимки в розово с възможност на слагане от една снимка с инересен дизайн.

Размери: 10/15 см

Напишете коментар

Моля, влезтер в профила си или се регистрирайте за да коментирате

ВАЖНО!!!: Онлайн Магазин КАМКО се обслужва от Еффект-М ЕООД (Мебели и Матраци и Рамки) и КАМКО ООД ( Подови Настилки, Декорации и Арт Мебели и Осветление). При добавяне на артикули от двете фирми във вашата количка, те ще бъдат разпределени в две отделни колички. В такъв случай, моля информирайте ни в полето за допълнителна информация, за да изпратим желаните артикули в една доставка.

Как да направя поръчка?

След като намерите търсената стока в сайта, кликнете върху продукта, за да отворите пълната информация за него, и изберете желания размер. С натискане на бутон “ПОРЪЧАЙ СЕГА”, стоката автоматично ще се добави в количка за пазаруване. 

За да направите поръчка на мокет, балатум или пътека, моля ПЪРВО попълнете въпроса „Желаете ли обкантване?“, за да получите точна информация за стойността на поръчката. Ако желаете допълнително нарязване на парчето, моля свържете се с нас.

Моля попълнете всички полета обозначени със звезда (*), за да продължите с пръчката. 

Може да продължите търсенето на други стоки в нашия сайт от падащото меню и да ги добавяте в количката за закупуване. За да разгледате стоките, добавени в количката натиснете върху бутона в горния десен ъгъл и изберете „Вижте количката“. Ако сте приключили с поръчката и сте готови да я изпратите, натиснете “Плати”, който ще Ви покаже съдържанието на стоки във Вашата количка, където може да променяте количеството и да премахвате нежелана стока. 

За изпращане на заявката попълнете необходимите данни, изберете начина на плащане и натиснете бутон “ПОТВЪРДИ”.

Подадените от Вас лични данни ще бъдат използвани за поддържане на персонален контакт, за доставка на стоките на място, за попълване на различните официални документи - оферти, поръчки, фактури и др., както и за официална кореспонденция. Те няма да бъдат предоставяни под никаква форма на други лица и организации. Ако желаете да получите данъчна фактура, моля да попълните изискваните за фактура данни при регистрацията в обозначеното "Данни за фактура" поле. Фактурата ще Ви бъде изготвена след настъпване на данъчното събитие (плащане или прехвърляне собствеността на стоката) съгласно ЗДДС. Интернет магазинът KАМКО се обслужва от фирма “ЕФФЕКТ-М” ЕООД и КАМКО ООД. Същите имат официална регистрация на администратор на лични данни, съгласно Закона за защита на личните данни в Република България. Всички заявки се преглеждат от администратор и се потвърждават по телефон или електронна поща, предоставени от Вас при изготвяне на заявката. Непотвърдени данни и невалидни заявки (липса на данни или невярно съдържание) се премахват от системата като KАМКО не поема отговорност по тяхното обработване. Данните по подобни заявки, както и техническа информация като IP адрес, откъдето са направени и др. се запазват в архив и могат да бъдат предоставени на Полицията, Контролни и/или Разследващи органи в съгласие с Българското законодателство.

Какво е Вашата количка?

Вашата количка е мястото, където се събират избраните от Вас стоки. Вие разглеждате наличните продукти и когато решите да закупите някой от тях, просто го слагате в количката си. След това може да продължите разглеждането или да отидете на касата. Ако сте завършили поръчката и сте готови да я изпратите натиснете бутон „Вижте количката“, където ще видите съдържанието на избраните до този момент стоки. Там Вие може да промените количеството, както и да премахнете нежелана стока. При избор на бутон „Плащане“, ще видите също формуляр, в който трябва да попълните своите данни. Така поръчката и данните Ви ще бъдат изпратени при нас и ние ще можем да обработим поръчката.


Кога ще получа поръчката си?

КАМКО предупреждава, че не всички стоки са налични на склад. 

След като получаване на вашата поръчка и проверяване за наличност, наш служител ще се свърже с вас, за да уточни часа и стойноста на доставката. Наличните стоки се доставят в срок от 1 до 3 работни дни след направената поръчка. Доставката се извършва задължително с транспорт на фирмата или куриер.

При поръчка на стоки, които не са в наличност, срокът за доставка е 30 работни дни.

Важно! При доставка, задължително отваряйте и проверявайте стоката пред куриера за евентуални проблеми. При установяване на проблем изискайте да бъде съставен констативен протокол.

Без такъв протокол при установяване на проблем от ваша страна няма основание за подаване на рекламация. Само с него можете да предявите искане за отстраняване на рекламация.

 

Детайли за доставката:

Поръчаната стока се доставя на посочения адрес. Клиентът поема задължението да осигури достъп и възможност за получаване на стоката. Транспортните разходи, ако изрично не е упоменато друго, се заплащат от клиента при получаване на доставката, едновременно с цената на стоката. При избрана опция за плащане по банков път, с карта или с EPAY стоката и обявената цена за транспортни разходи се заплащат предварително.

Куриерските услуги се извършват между 09:00 и 18:00 часа в официалните работни дни. При невъзможност за връчване на пратката (в случай, че няма никой на адреса или др.), фирмата оставя известие с инструкции как да си я получите.


Доставяте ли до моя град?

Доставки се изпълняват до всяка точка на България.

Какво да правя при забавяне на доставката ? Ако не получите поръчката си до посочения срок, моля свържете се с нас. Ние ще проверим какъв е статусът на поръчката и ще Ви уведомим. Ако забавянето се дължи на куриерската фирма, ще Ви дадем номера на пратката, за да се допитате до тях, ако желаете.


Какво да правя ако получа дефектна стока?

При получаването на стоката потребителят е длъжен незабавно да я прегледа и в случай, че констатира явни недостатъци, липсата на някой от придружаващите я аксесоари и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи, незабавно да информира лицето извършващо доставката. Ако не направи това, вещта се смята за одобрена, като потребителят губи правото по-късно да претендира, че стоката му е доставена с явни недостатъци, липсата на някой от придружаващите я аксесоари и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи. Рекламации на закупени от разстояние стоки през сайта се извършват по правилата на ЗЗП и съобразно сроковете и условията на търговската им гаранция.


Адрес за жалби: гр. Варна, бул. Сливница 160, Търговски Център КАМКО. Тел: 0885607603

Рекламации и връщане на стока?

При получаване на пратката моля проверете стоката в присъствието на куриера. Ако са нарушени външната опаковка или целостта на продукта е необходимо да попълните заедно с куриера двустранен протокол за повредите на стоката, настъпили по време на транспорта. Ако Ви е доставен погрешен или дефектен артикул, веднага съобщете за това на телефон 0885607605. Ако забелязаният от Вас дефект не може да бъде потвърден от нашите специалисти по телефона, необходимо е да изпратите обратно стоката, придружена с писмено обяснение на рекламацията. Разходите за куриер нареждате за сметка на получателя. Стоката Ви ще бъде своевременно ремонтирана или заменена. В случай, че посоченият дефект не се потвърди или е в резултат на неправилна експлоатация, разходите по изпращането и връщането на стоката остават за Ваша сметка.

В случай, че клиентът сам е транспортирал и монтирал стоките, закупени от КАМКО, фирмата не приема за рекламация наранени детайли (изключват се фабрични дефекти), освен в случаите, когато рекламацията се установи на място от представител на фирмата при предаване на стоката на клиента.

Ако по време на обявения гаранционен срок възникне дефект в закупена от нас стока, моля обадете се по телефона или ни пишете на e-mail. Ще Ви посъветваме как да отстраните сами дефекта, ако това е възможно. В противен случай ще Ви посочим най-удобния за Вас адрес, където да донесете или изпратите по куриер стоката, за да бъде ремонтиран. Представянето на договор за покупка, потвърждение за плащане, гаранционна карта (при стоката, за която сте получили такава) и писмена рекламация, съдържаща кратко обяснение на дефекта, са задължителни. Ако ще ползвате куриер, моля изпращайте стоката добре опакована!! Транспортът при изпълнението на гаранционните условия до определен обект  на фирмата се поема от клиента. Гаранционни карти неподписани от клиента са невалидни.Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на стоката с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяването на рекламацията от потребителя.


Всеки потребител на онлайн магазин КАМКО има право да се откаже от поръчаните стоки. За да се откаже от направена поръчка, преди да е осъществена доставката, клиентът трябва да се свърже с нас в рамките на същия работен ден, в който поръчката е потвърдена по телефон от наш служител, и да ни съобщите номера на поръчката и датата, на която е направена. В случай, че стоката все още не е предадена на куриер, потребителят не дължи никакви неустойки.

Всеки потребител на онлайн магазин КАМКО има право да върне поръчка в 7 /седем/ дневен срок от получаване на стоката в случай, че тя не използвана, не е повредена и не е нарушена цялостта на транспортната опаковката. Стоката трябва да бъде върната лично от потребителя или от упълномощено от него лице с нотариално заверено пълномощно. Разходите по връщане на стоката са за сметка на клиента. Рискът от повреждане на стоката до приемането и в склад на КАМКО се носи от потребителя. 

При клиентски поръчки със срок на изпълнение 30 работни дни, 7 дневният срок започва да тече след превеждане на авансовата сума, с което се счита че договорът е подписан.

Изчерпване на количество или невъзможна доставка:

Не всички продукти се поддържат налични на склад. За по-голяма сигурност можете да се свържете с нас за проверка на наличности. При изчерпана моментна наличност, Вие можете да направите поръчка при съгласуван срок за доставка - до 30 работни дни.

Съществува вероятност за пълното изчерпване на дадена стока и невъзможност за нова доставка. В такъв случай парите Ви ще бъдат върнати в най-кратък срок или по Ваше желание могат да се прехвърлят на друга поръчка за стоки от магазин КАМКО. Ние правим всичко възможно да изпълняваме Вашите поръчки по най-добрия начин и в най-кратък срок. 


Доставките се извършват по куриер до всички населени места в България. Срокът за доставка е до 5 работни дни на следната тарифа:

ТЕГЛО

Всички Населени Места

Експресна Услуга за гр. Варна

0.00 - 0.500 кг.

4,20 лв.

7,80 лв.

0.500 - 1.0 кг.

4,70 лв.

9,10 лв.

1.0 - 3.0 кг.

5,90 лв.

10,80 лв.

3.0 - 5.0 кг.

6,99 лв.

12,50 лв.

5.0 - 7.0 кг.

8,20 лв.

14,70 лв.

7.0 - 10.0 кг.

9,99 лв.

17,10 лв.

10.0 - 15.0 кг.

13,20 лв.

19,60 лв.

15.0 - 20.0 кг.

14,50 лв.

20,00 лв.

за всеки следващ кг.

0,47  лв.

0,49 лв.

*Посочените цени са с включено ДДС

  • Доставката за поръчка на стойност по-голяма от 1000лв. е БЕЗПЛАТНА.
  • Разходите по наложен платеж и застраховка на стоката са за сметка на КАМКО ООД.
  • Доставки се извършват само след потвърждение на поръчката от страна на клиента.
  • Поръчки направени след 14:30 часа се обработват на следващия ден.
  • Доставките се извършват по куриер в официални работни дни между 9:00 и 18:00 часа.
  • Доставката на мокет, балатум, изтривалки на руло, изкуствена трева, пътеки (всички артикули, които се кроят по размери, зададени от клиента) се извършва само след предварително заплащане.


УСЛОВИЯПО ДОСТАВКА

Стойността надоставката се изчислява след потвърждение на поръчката от страна наклиента. 
Наш консултант ще ви се обади, за да уточните най-удобния за Вас вариант за плащане и подробности по доставката.

ПРОМОЦИИ И ПРОМОЦИОНАЛНИ ЦЕНИ:

2. Промоциите са обявени до дата на валидност на промоцията или до изчерпванена количествата.

3. KAMKO си запазва правото да лансира индивидуални самостоятелни промоциив търговските обекти.

ПРАВО НА РЕКЛАМАЦИЯ

2. дефекти на стоката

3. несъответствие с обявения размер

4. несъответствие с обявената търговска марка.

ОТГОВОРНОСТИ И ЗАДЪЛЖЕНИЯ

2. В случай, че няма възможност да бъде осигурен желания от Вас артикул или сепредвиди забавяне на комплектоването на поръчката, Вие ще бъдете информираничрез телефонен разговор или с писмо, като при възможност ще Ви бъдат предложениалтернативни артикули.

ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА НА ЗАКУПЕНА СТОКА

2. Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба.

3. Запазена оригинална транспортна опаковка, консумативи и аксесоари, вслучай, че е имало включени такива.

4. Транспортните разходи за връщане на стока са за сметка на клиента.

Доставката е допълнителна услуга и не е включена в цената на продуктите. 

Всички стоки закупени отонлайн магазини KАМКО се доставят от фирмен автомобил или от куриерна предварително заявен адрес, освен ако изрично не е уговорено друго междупотребителя и представител на KАМКО. При финализиране на поръчка иматевъзможност да изберете адрес за доставка.  В случай, че изберете вариант садрес на доставка различен от този за плащане, закупените стоки се изпращатслед като бъде потвърдено плащането.

1. Промоционалнитеактикули не подлежат на каквито и да е допълнителни намаления.

Рекламацията за явнидефекти се предявява в момента на получаване на стоката, освен ако стававъпрос за фабричен дефект. Според закона за защита на потребителите иправилата за търговия, потребителят има право на рекламация при:

1. констатирани липси

1. KAMKO не носиотговорност при изчерпване на количества от дадени артикули, както и в случайна забавяне на пратката поради липса на наличности, изчакване на нов внос, новапартида от производство или забавяне на доставката до нас от вносителите илипроизводителите на съответните стоки.

В срок от 7 дни следполучаване на стока, поръчана на www.kamko.bg клиентът има право да явърне или замени, като са спазени следните условия:

1. Запазен добъртърговски вид.

 

Сходни артикули