Търсене
0
Количка
До -30%

Бюро - модулна система Хипо - модул 20

  • Код на продукта : 2260

  • 126.00лв.




Бюро - модулна система Хипо - модул 20

Цената е с бг плоскости + гланц

Материали: ПДЧ

Напишете коментар

Забележка: HTML не се потдържа!
    Лош           Добър
Notice: Undefined variable: captcha in /home/effectmc/kamko/vqmod/vqcache/vq2-system_modification_catalog_view_theme_up-theme_template_product_product.tpl on line 1944

Как да направя поръчка

След като намерите търсената стока в сайта, кликнете върху продукта, за да отворите офертата и изберете желаните бройки. С натискане на бутон “Добави”, стоката автоматично ще се добави в картата за пазаруване. При комбинирани оферти (които се състоят от отделни компоненти), когато изберете вида и броя на желаните артикули, трябва да натиснете бутон "Преизчисли", за да се актуализира цената на продукта. 

Може да продължите търсенето на други стоки в нашия сайт и да ги добавяте в картата за закупуване. Ако сте приключили с поръчката и сте готови да я изпратите, натиснете бутон “Плати”, който ще Ви покаже съдържанието на стоки във Вашата карта, където може да променяте количеството и да премахвате нежелана стока. 

За изпращане на заявката попълнете необходимите данни, изберете начина на плащане и натиснете бутон “ПОРЪЧАЙ”.

Подадените от Вас лични данни ще бъдат използвани за поддържане на персонален контакт, за доставка на стоките на място, за попълване на различните официални документи - оферти, поръчки, фактури и др., както и за официална кореспонденция. Те няма да бъдат предоставяни под никаква форма на други лица и организации. Ако желаете да получите данъчна фактура, моля да попълните изискваните за фактура данни при регистрацията в обозначеното "Данни за фактура" поле. Фактурата ще Ви бъде изготвена след настъпване на данъчното събитие (плащане или прехвърляне собствеността на стоката) съгласно ЗДДС. Интернет магазинът KАМКО се обслужва от фирма “ЕФФЕКТ-М” ЕООД. Същата има официална регистрация на администратор на лични данни, съгласно Закона за защита на личните данни в Република България. Всички заявки се преглеждат от администратор и се потвърждават по телефон или електронна поща, предоставени от Вас при изготвяне на заявката. Непотвърдени данни и невалидни заявки (липса на данни или невярно съдържание) се премахват от системата като KАМКО не поема отговорност по тяхното обработване. Данните по подобни заявки, както и техническа информация като IP адрес, откъдето са направени и др. се запазват в архив и могат да бъдат предоставени на Полицията, Контролни и/или Разследващи органи в съгласие с Българското законодателство.

Какво е Вашата карта

Вашата карта е мястото, където се събират избраните от Вас стоки. Вие разглеждате наличните продукти и когато решите да закупите някой от тях, просто го слагате в количката си. След това може да продължите разглеждането или да отидете на касата. Ако сте завършили поръчката и сте готови да я изпратите натиснете бутон Вашата карта, където ще видите съдържанието на избраните до този момент стоки. Там Вие може да промените количеството, както и да премахнете нежелана стока. При избор на бутон Вашата карта, ще видите също формуляр, в който трябва да попълните своите данни. Така поръчката и данните Ви ще бъдат изпратени при нас и ние ще можем да обработим поръчката.


Кога ще получа поръчката си

КАМКО предупреждава, че не всички стоки са налични на склад. За проверка на наличност, моля свържете се с нас!

След като направите вашата поръчка и я потвърдите наш служител ще се свърже с вас, за да уточни часа и стойноста на доставката. Наличните стоки се доставят в срок от 2 до 7 работни дни след направената поръчка. Доставката се извършва задължително с транспорт на фирмата или куриер.

При поръчка на стоки, които не са в наличност, срокът за доставка е 30 работни дни.

Важно! При доставка, задължително отваряйте и проверявайте стоката пред куриера за евентуални проблеми. При установяване на проблем изискайте да бъде съставен констативен протокол.

Без такъв протокол при установяване на проблем от ваша страна няма основание за подаване на рекламация. Само с него можете да предявите искане за отстраняване на рекламация.

 

Детайли за доставката

Поръчаната стока се доставя на посочения адрес. Клиентът поема задължението да осигури достъп и възможност за получаване на стоката. Транспортните разходи, ако изрично не е упоменато друго, се заплащат от клиента при получаване на доставката, едновременно с цената на стоката. При избрана опция за плащане по банков път, с карта или с EPAY стоката и обявената цена за транспортни разходи се заплащат предварително.

Куриерските услуги се извършват от фирмите Еконт Експрес и Лео Експрес или по Ваш избор (в зависимост от Вашето населено място). Доставките се осъществяват между 09:30 и 18:00 часа в официалните работни дни. При невъзможност за връчване на пратката (в случай, че няма никой на адреса или др.), фирмата оставя известие с инструкции как да си я получите.


Доставяте ли до моя град

Доставки се изпълняват до всяка точка на България.

Какво да правя при забавяне на доставката ? Ако не получите поръчката си до посочения срок, моля свържете се с нас. Ние ще проверим какъв е статусът на поръчката и ще Ви уведомим. Ако забавянето се дължи на куриерската фирма, ще Ви дадем номера на пратката, за да се допитате до тях, ако желаете.


Какво да правя ако получа дефектна стока

При получаването на стоката потребителят е длъжен незабавно да я прегледа и в случай, че констатира явни недостатъци, липсата на някой от придружаващите я аксесоари и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи, незабавно да информира лицето извършващо доставката. Ако не направи това, вещта се смята за одобрена, като потребителят губи правото по-късно да претендира, че стоката му е доставена с явни недостатъци, липсата на някой от придружаващите я аксесоари и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи. Рекламации на закупени от разстояние стоки през сайта се извършват по правилата на ЗЗП и съобразно сроковете и условията на търговската им гаранция.


Адрес за жалби: гр. Варна, бул. Сливница 160, Търговски Цекнър КАМКО. Тел: 0882277122 

Рекламации и връщане на стока

При получаване на пратката моля проверете стоката в присъствието на куриера Ако са нарушени външната опаковка или целостта на продукта е необходимо да попълните заедно с куриера двустранен протокол за повредите на стоката, настъпили по време на транспорта. Ако Ви е доставен погрешен или дефектен артикул, веднага съобщете за това на телефон 0882277122. Ако забелязаният от Вас дефект не може да бъде потвърден от нашите специалисти по телефона, необходимо е да изпратите обратно стоката, придружена с писмено обяснение на рекламацията. Разходите за куриер нареждате за сметка на получателя. Стоката Ви ще бъде своевременно ремонтирана или заменена. В случай, че посоченият дефект не се потвърди или е в резултат на неправилна експлоатация, разходите по изпращането и връщането на стоката остават за Ваша сметка.

В случай, че клиентът сам е транспортирал и монтирал стоките, закупени от КАМКО, фирмата не приема за рекламация наранени детайли (изключват се фабрични дефекти), освен в случаите, когато рекламацията се установи на място от представител на фирмата при предаване на стоката на клиента.

Ако по време на обявения гаранционен срок възникне дефект в закупена от нас стока, моля обадете се по телефона или ни пишете на e-mail. Ще Ви посъветваме как да отстраните сами дефекта, ако това е възможно. В противен случай ще Ви посочим най-удобния за Вас адрес, където да донесете или изпратите по куриер стоката, за да бъде ремонтиран. Представянето на договор за покупка, потвърждение за плащане, гаранционна карта (при стоката, за която сте получили такава) и писмена рекламация, съдържаща кратко обяснение на дефекта, са задължителни. Ако ще ползвате куриер, моля изпращайте стоката добре опакована!! Транспортът при изпълнението на гаранционните условия до определен обект  на фирмата се поема от клиента. Гаранционни карти неподписани от клиента са невалидни.Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на стоката с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяването на рекламацията от потребителя.


Всеки потребител на онлайн магазин КАМКО има право да се откаже от поръчаните стоки. За да се откаже от направена поръчка, преди да е осъществена доставката, клиентът трябва да се свърже с нас и да ни съобщите номера на поръчката и датата, на която е направена. В случая потребителят не дължите никакви неустойки.

Всеки потребител на онлайн магазин КАМКО има право да върне поръчка в 7 /седем/ дневен срок от получаване на стоката в случай, че тя не използвана, не е повредена и не е нарушена цялостта на транспортната опаковката. Стоката трябва да бъде върната лично от потребителя или от упълномощено от него лице с нотариално заверено пълномощно. Разходите по връщане на стоката са за сметка на клиента Рискът от повреждане на стоката до приемането и в склад на КАМКО се носи от потребителя. 

При клиентски поръчки със срок на изпълнение 30 работни дни, 7 дневният срок започва да тече след превеждане на авансовата сума, с което се счита че договорът е подписан.

Изчерпване на количество или невъзможна доставка

Не всички продукти се поддържат налични на склад. За по-голяма сигурност можете да се свържете с нас за проверка на наличности. При изчерпана моментна наличност, Вие можете да направите поръчка при съгласуван срок за доставка - до 30 работни дни.

Съществува вероятност за пълното изчерпване на дадена стока и невъзможност за нова доставка. В такъв случай парите Ви ще бъдат върнати в най-кратък срок или по Ваше желание могат да се прехвърлят на друга поръчка за стоки от магазин КАМКО. Ние правим всичко възможно да изпълняваме Вашите поръчки по най-добрия начин и в най-кратък срок. 

ДОСТАВКА ОТ 2 ДО 7 РАБОТНИ ДНИ СЛЕД ПРИЕМАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

УСЛОВИЯ ПО ДОСТАВКА

Доставката е допълнителна услуга и не е включена в цената на продуктите. Стойността на доставката се изчислява след потвърждение на поръчката от страна на клиента. Наш консултант ще ви се обади, за да уточните най-удобния за Вас вариант за плащане и подробности по доставката.

Всички стоки закупени от онлайн магазини KАМКО се доставят от фирмен автомобил или от куриер на предварително заявен адрес, освен ако изрично не е уговорено друго между потребителя и представител на KАМКО. При финализиране на поръчка имате възможност да изберете адрес за доставка.  В случай, че изберете вариант с адрес на доставка различен от този за плащане, закупените стоки се изпращат след като бъде потвърдено плащането.


ПРОМОЦИИ И ПРОМОЦИОНАЛНИ ЦЕНИ:

1. Промоционалните актикули не подлежат на каквито и да е допълнителни намаления.

2. Промоциите са обявени до дата на валидност на промоцията или до изчерпване на количествата.

3. KAMKO си запазва правото да лансира индивидуални самостоятелни промоции в търговските обекти.


ПРАВО НА РЕКЛАМАЦИЯ

Рекламацията за явни дефекти се предявява в момента на получаване на стоката, освен ако става въпрос за фабричен дефект. Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, потребителят има право на рекламация при:

1. констатирани липси

2. дефекти на стоката

3. несъответствие с обявения размер

4. несъответствие с обявената търговска марка.


ОТГОВОРНОСТИ И ЗАДЪЛЖЕНИЯ

1. KAMKO не носи отговорност при изчерпване на количества от дадени артикули, както и в случай на забавяне на пратката поради липса на наличности, изчакване на нов внос, нова партида от производство или забавяне на доставката до нас от вносителите или производителите на съответните стоки.

2. В случай, че няма възможност да бъде осигурен желания от Вас артикул или се предвиди забавяне на комплектоването на поръчката, Вие ще бъдете информирани чрез телефонен разговор или с писмо, като при възможност ще Ви бъдат предложени алтернативни артикули.


ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА НА ЗАКУПЕНА СТОКА

В срок от 7 дни след получаване на стока, поръчана на www.kamko.bg клиентът има право да я върне или замени, като са спазени следните условия:

1. Запазен добър търговски вид.

2. Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба.

3. Запазена оригинална транспортна опаковка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.

4. Транспортните разходи за връщане на стока са за сметка на клиента.

Взимате веднага, изплащате по-късно!
Какво е UniCredit Consumer Financing? Компания, предоставяща бърз и удобен начин за покупки на изплащане. UniCredit Consumer Financing е част от UniCredit Group – най-голямата банкова група в Източна Европа.
Защо да изберете UniCredit Consumer Financing?
Гарантирано бързо одобрение
Предлагане на достъпни, малки месечни вноски, които са фиксирани за целия период на кредита и не се променят
Без скрити такси и комисиони
Какви са параметрите на предлагания кредит?
От 150 до 50 000 лв. и срок на изплащане от 3 до 24 месеца
Допълнителни предимства за клиентите на UniCredit Consumer Financing:
БЕЗ банкови такси при плащане на вноските във всеки клон на UniCredit BulBank – обикновено таксата е 2 лв. за вноска
Възможност за сключване на застраховка Защита Макс със застрахователна компания, партньор на УниКредит Кънсюмър Файненсинг.
За допълнителна информация:
Обадете се на 0700 15 600 или посетете www.ucfin.bg

Сходни артикули